tamigo passer til mange forskellige kunder.

vælg et segment, hvis du vil vide mere:

retail
butikker
supermarkeder
servicestationer
hotel og restauration
restauranter
hoteller
caféer
andet
sundhed
callcentre
offentlige institutioner
bagerier
butikker
supermarkeder
servicestationer
restauranter
hoteller
caféer
sundhed
callcentre
offentlige institutioner
bagerier

Hvad enten det drejer sig om en lille butik eller en stor kæde, og hvad enten det er højsæson eller lavsæson, er det essentielt at have de rigtige medarbejdere på arbejde på det rigtige tidspunkt. Nem planlægning og tidsregistrering sparer tid og holder medarbejderne informerede. Hovedkvarteret kan benchmarke forretninger eller afdelinger, idet information deles på tværs af firmaet. Boost produktiviteten, øg salget og minimér lønudgifterne.

tamigo hjælper supermarkeder med at lave en effektiv vagtplan, kontrollere lønudgifterne og strømline lønprocesserne. tamigo sørger for, at bemandingsprofilen er lige ved hånden. På den måde bliver det let at forudse og planlægge med det rigtige antal medarbejdere på de rigtige tidspunkter, og samtidigt se aktuelle og fremtidige lønprocenter. Du kan også generere automatiske kontrakter med tamigo.

Året rundt er en opdateret vagtplan og effektiv kommunikation med medarbejderne helt essentielt for enhver kiosk eller tankstation. Virksomheden sparer tid ved at bruge tamigo i stedet for at håndtere vagtplaner i regneark eller på papir. Det giver i sidste ende mere tid til kunderne.

At lægge en optimal vagtplan kan være tidskrævende for en restauratør. Med tamigo kan du planlægge vagter helt indtil sidste minut og samtidig have det fulde overblik over bemandingen. Se forventede lønprocenter, estimér fremtidig omsætning og planlæg medarbejdernes arbejdstider ud fra deres opgaver, kompetencer og tilgængelighed.

Hoteller har tidskrævende administrative opgaver samtidig med, at de skal være klar til at servicere gæsterne. Det er afgørende at have en fleksibel vagtplan og medarbejdere med de rigtige kompetencer på arbejde. tamigo hjælper med at automatisere opgaver som at lave vagtplan, beregne lønudgifter og udfylde timesedler. Ved at have al information samlet ét sted får I hurtigt et overblik over de forskellige vagter og begivenheder i kalenderen.

tamigo er ideelt for caféer – hvad enten det drejer sig om en lille, selvstændig café eller en stor kæde. tamigo hjælper med at reducere manuelle opgaver og giver et komplet overblik over virksomheden. Håndtér vagter og tidsregistrering, og sørg for, at lønnen altid er korrekt. tamigo ved endda, hvordan man holder styr på drikkepenge og overtid. Øg fortjenesten og hold styr på lønudgifterne.

I sundhedssektoren er det vigtigt at bruge så meget tid og energi som muligt på patienten. Med mange medarbejdere og skiftende arbejdstider 24/7 kan det være vanskeligt at få det fulde overblik. tamigo løser disse problemer og viser, hvem der er på arbejde hvornår. Sæt de rigtige medarbejdere på vagt på de rigtige tidspunkter, og få værdifuld indsigt i produktivitet og lønudgifter.

tamigo hjælper callcentre ved at give fuldt overblik over, hvem der er på arbejde hvornår, og hvad de pågældende medarbejdere arbejder med. Man kan nemt integrere andre systemer med tamigo for at vise hver enkelt medarbejders salg pr. time. Reducér fravær, generer rapporter på medarbejderomsætning og del kommunikation om, hvordan man bedst kan tage sig af kunderne. Styrk økonomien ved at bruge tamigo's forecasting-redskaber.

tamigo hjælper offentlige institutioner med at planlægge ressourcer effektivt og dele informationen i organisationen. Det er let at håndtere arbejdstidsregler og fagforeningsaftaler. Fraværshåndtering foregår intuitivt og ubesværet. tamigo er let at bruge og fremmer videndeling og onlinekommunikation i én løsning.

Hvad enten du er indehaver af en lille, selvstændig café eller en større kæde, kan tamigo hjælpe med at reducere manuelle opgaver og give fuldt overblik over alle aktiviteter. Med tamigo bliver det nemt at håndtere vagter, fravær, tidsregistrering og kommunikation med medarbejderne. Øg fortjenesten og hold styr på lønudgifterne. 

Vi har mange deltidsansatte, fordi vi har brug for medarbejdere, der kun arbejder eftermiddage og weekender. Derfor kan der også være mange ændringer i vagtplanen, men det styres nemt med tamigo med et minimum af administrative ressourcer.

tamigo har både givet hovedkontoret og den enkelte købmand mulighed for se fremad med hensyn til lønprocenter, lønomkostninger og omsætning i dag, i morgen og om tre måneder.

Det er et kæmpe plus i den daglige drift, at medarbejderne via vores tamigo-forside på web og smartphone-app altid kan se billeder og beskrivelser af, hvilke interne kampagner og specials, vi kører med.

Med tamigo tager ledelsen aktivt stilling til driften hver dag. Det skaber overblik og betyder, at du altid har fingeren på pulsen. Derfor er tamigo et uvurderligt redskab.

Som teamleder har jeg fuld kontrol over hele vagtplanlægningen, lige meget hvor jeg befinder mig. På samme tid har alle medarbejderne adgang til den nye og opdaterede vagtplan via tamigo's app.

Som virksomhed vil vi gerne være fleksible i forhold til vores kunder, og det hjælper tamigo os med at være. tamigo sikrer, vi altid er i stand til at lægge en optimal vagtplan, hvor de rigtige kompetencer er til stede i forhold til den enkelte kunde.

Allerede fra marts måned har vi et super overblik over bemandingen i sommerferien. Derfor giver tamigo os sikkerhed for, at vi altid har det ønskede antal medarbejdere på arbejde, og at ferieønskerne ikke går ud over vores høje support-niveau.

I dag sparer jeg masser af penge, fordi jeg kun betaler for de timer, medarbejderne rent faktisk har arbejdet.

Anette Sørensen

Bolia, International HR Manager

Svend Halse Petersen

Rema 1000, HR Manager

Tommy Hvid

Sticks'n'Sushi, Operations Manager

Nicolas Stubtoft

Danhostel, Deputy Chief Executive Officer

Camilla Nilsen

Vitalegruppen, Team Leader

Martin Thomsen

The Call Company, Production Manager

Servicedesk

Statens It

Inge Christensen

Svinninge Bageri, Shopkeeper

se flere cases

vi er lokale og internationale

Vi hjælper både lokale og internationale kunder. tamigo kan uden videre konfigureres til at kunne understøtte virksomheder med forskellige lokationer på tværs af landegrænser.

Brug tamigo på det lokale sprog. Få hjælp til at overholde gældende nationale retningslinjer og opret lokale kontrakttyper, ferie- og fridage mm.

tamigo er for alle i virksomheden 

Bedre kommunikation med medarbejdere og overordnede.

Få fuldt overblik over egne vagter og fravær.

Hold dig opdateret om de nyeste events, kampagner og aktuelle åbningstider.

Altid alle relevante firmaoplysninger ved hånden.

Med app’en har du altid nem og hurtig adgang til de vigtigste informationer.

Byt vagter, bed om fri, byd på vagter - i browser eller via appen.

Spar tid på at håndtere vagter, fravær, vagtplaner og timesedler.

Planlæg nemt vagtplaner ud fra målsætninger, kontrakter, regler og budgetter.

Planlæg optimalt på baggrund af viden og overblik.

Hold øje med performance i butikkerne.

 vist information og advarsler, mens du planlægger.

Hold medarbejderne opdaterede med de nyeste informationer.

Få et hurtigt overblik over virksomhedens KPI’er.

Se hurtigt, hvilke butikker, som planlægger lavere end målsætningerne.

Få overblik over, hvad fremtiden vil bringe.

Engager medarbejderne i at nå det fælles mål.

Hav altid opdaterede medarbejderinformationer lige ved hånden.

Gør driften i stand til at tage bedre beslutninger.

Let tilgængeligt overblik over den fulde arbejdsstyrke og al medarbejderinformation.

Guidelines hjælper jer til at overholde gældende regler og overenskomster.

Del dokumenter og opret og administrér kontrakter.

Overblik over kompetencer, fravær og løn.

Adgang til HR-relaterede KPI’er, herunder medarbejderomsætning.

Medarbejderinformation vedligeholdes af medarbejderne selv og holdes derfor opdateret.

Let og hurtig løneksport (til over 70 lønsystemer).

Færre menneskelige fejl og forkerte udbetalinger.

Adgang til al relevant information vedrørende løn.

Spar tid på gennemgang af løntimer.

Nem opsætning af lønmodeller og løneksport.

Fuld dokumentation af arbejdstimer og fravær.

Ingen installering nødvendig – start  med det samme.

Overholder GDPR-lovgivningen.

Nem oprettelse for medarbejdere.

Hostet i Azure, som er garant for høj sikkerhed.

Nem integration med HRM, POS og andre systemer.

Pålideligt og veldokumenteret API.

Ensretning af driften i alle afdelinger.

Find hurtigt ud af, hvilke butikker der skal optimeres.

Se, hvordan vagtplanen vil påvirke produktiviteten.

Overblik over drift og arbejdsindsats i butikkerne.

Skab bedre dialog med de enkelte chefer.

kontakt tamigo i dag

Lad os gøre dit arbejde lettere. Skriv gerne, hvis du har spørgsmål.

firmanavn*
navn*
telefonnummer*
e-mail*
besked