7-Eleven

"Uden Tamigo ville jeg være nødt til at bruge 15-20 timer om måneden alene på HR-delen, men det er i dag skåret ned til to timer."

Rasmus Borres otte 7-Eleven butikker er det første, flere tusinde pendlere møder om morgenen. Butikkerne ligger strategisk godt på stationerne fra Helsingør ned mod København - en af de mest trafikerede togstrækninger i Danmark.

Men et stort kundegrundlag er dog ikke automatisk ensbetydende med en sund forretning – specielt ikke hvis der ikke er styr på, hvad vagtplanen koster, fortæller Rasmus Borre.


I detailhandlen kan det gå rigtig galt, hvis du ikke har styr på dine lønomkostninger, og her har det meget stor betydning, at Tamigo viser mig, hvad vagtplanen koster i dag, i morgen og om en måned,

siger Rasmus Borre.

Butikker arbejder sammen

Derudover lægger han vægt på, at Tamigo giver uhindret overblik over alle otte butikker på én gang, ét sted.

”Jeg kan tilknytte mine medarbejdere flere butikker på én gang, og det betyder eksempelvis, at ledige vagter lynhurtigt bliver taget, fordi mine butikker ikke fungerer som isolerede enheder,” siger Rasmus Borre og fortsætter:

”Alt det her kan jeg sidde i ro og mag og klare fra hjemmekontoret, fordi jeg på min smartphone med Tamigo App, der hele tiden får fantastiske nye funktioner, nøjagtig kan se, hvad der foregår i den enkelte butik.”

Minimal administration

I følge Rasmus Borre betyder Tamigo, at administrationen omkring vagtplanerne, fraværshåndtering, og lønkørsel for de knap 100 medarbejdere fylder meget lidt i hverdagen.

” Uden Tamigo ville jeg være nødt til at bruge 15-20 timer om måneden alene på HR-delen, men det er i dag skåret ned til to timer. Jeg skal bare trykke OK på min smartphone, når jeg godkender vagtbytte og fraværsønsker fra medarbejderne, som stort set ikke behøver oplæring i Tamigo.”

”Derudover tager lønkørslen mig kun en halv time, fordi Tamigo integrerer til vores lønsystem.”