Kiosker og servicestationer

En velfungerende og altid opdateret vagtplan samt effektiv og smidig medarbejderkommunikation er kernefunktioner for enhver servicestation eller kiosk. Tamigo har i en årrække varetaget vagtplanlægningen og medarbejderkommunikationen for både succesrige servicekæder- og kiosk-kæder såvel som for enkeltstående forretninger. Derfor ved vi, at det kan betale sig at investere tid i kunderne – ikke i et Excel-ark på kontoret. Med Tamigo kan du koncentrere dig om at holde et højt serviceniveau, i stedet for at bruge din dyrebare tid på administration. Vagtplanen, tidsregistreringen og medarbejderkommunikationen håndterer du effektivt med Tamigo. Samtidig får du markedets bedste økonomi-overblik, så du altid er i stand til at udnytte potentialet for din servicestation eller kiosk fuldt ud – dét giver overskud for både dig og din virksomhed.

Prøv Gratis

Hurtig og effektiv vagtplanlægning

Mange timelønnede og en ofte skiftende medarbejderstab kendetegner den almindelige drift på en servicestation og/eller kiosk. Vagtbytte, bud på ledige vagter og fraværshåndtering bliver derfor hurtigt en tidskrævende proces. Med Tamigos online vagtplan automatiseres disse opgaver, uden du skal investere i nye computere og dyr konsulentbistand. Tamigo kræver kun adgang til internettet og er nemt for alle at bruge fra dag ét.

Nem og rigtig løn til tiden

Udbetaling af korrekt løn til medarbejderne er en af de største motivationsfaktorer på enhver arbejdsplads. I Tamigo bliver alle faktiske vagter registreret i timesedlen, som du efterfølgende – med få klik - har mulighed for at eksportere til dit foretrukne lønsystem. Medarbejderne har til enhver tid adgang til deres egen timeseddel, hvilket validerer den endelige lønudbetaling og modvirker konflikter.

Styr butikken fra din smartphone

Uanset hvor du befinder dig, kan du via Tamigos app til alle smartphones få direkte adgang til en lang række vigtige driftsfunktioner. Eksempelvis kan du altid se, hvem der er på arbejde på tværs af afdelinger og butikker, ligesom du også har mulighed for at godkende eller afvise vagtbud og byttevagter med et enkelt klik på din smartphone. Tamigo App sikrer dig dermed at dine medarbejdere med det samme orienteres om dine beslutninger, uden at det koster dig ekstra tid.

"Uden Tamigo ville jeg være nødt til at bruge 15-20 timer om måneden alene på HR-delen, men det er i dag skåret ned til to timer."
7-Eleven franchisee, Rasmus Borre

Sådan kommer du hurtigt i gang

Det er nemt at komme hurtigt i gang med Tamigo. Book en gratis 30 dages prøveperiode, hvor du med fuld adgang til telefonisk support opretter medarbejdere, lægger vagtplaner og registrerer fravær. Når prøveperioden er slut, har du allerede implementeret Tamigo i driften og kan uden problemer fortsætte med en abonnements-aftale
Hvis din forretning kræver lidt mere hjælp i opstartsfasen, kan vi i Tamigo tilbyde dig en række billige serviceydelser. Som opstartsvirksomhed kan du enten booke et personligt møde, hvor vi sammen klarlægger dine behov i forhold til Tamigo. Du kan også købe en workshop for dig og dine nøglemedarbejdere - derefter er alle medarbejdere oprettet og har adgang til opdaterede vagtplaner.
Til kædevirksomheder tilbyder Tamigo at håndtere hele processen omkring implementering, dataoverførsel, sømløs integration til lønsystem og oplæring af driftansvarlige. Vi udarbejder sammen en køreplan for processen, hvorefter vi på baggrund af jeres specifikke behov og ønsker skræddersyr et forløb. Målet er at tilføre din kædevirksomhed mest værdi - hurtigst muligt.

Tamigo anbefaler denne pakke til din branche

Starter

Kom godt og nemt i gang

Fra 299 DKK

Per afdeling per måned

Regular

Hurtig lønberegning og lønintegration

Fra 399 DKK

Per afdeling per måned

Enterprise

Til kæden, der vil have et bedre overblik

Kontakt for pris

Prøv det nu helt gratis!

;