Giv din virksomhed en superstart med Tamigo!

Tamigo tilbyder en række workshops, der hurtigt og effektivt klæder dig samt nøglemedarbejdere på til at styre kernefunktionerne i din virksomhed. Workshoppen tager udgangspunkt i den virkelighed administratorer og planlæggere oplever ude i virksomhederne/butikkerne med vægt på praktisk håndtering af kernefunktionerne i Tamigo. På workshoppen bliver du fortrolig med hele processen - lige fra den første planlægning til når timerne skal overføres til lønsystemet. Herudover kan du få indsigt i, hvordan du bruger Tamigo som styringsredskab i forhold til tidsregistrering, medarbejderhåndtering og økonomi. Lær desuden hvordan du i fremtiden kan spare både tid og penge, når du arbejder med din vagtplanlægning.

Opret medarbejdere, læg vagtplan og Kommunikér direkte med medarbejderne igennem Tamigo
Registrér faktiske timer og overfør medarbejdernes løntimer til dit lønsystem
Træk rapporter fra Tamigo, så du bl.a. kender dine lønprocenter, budgetter, medarbejdernes komme/gå tider, fraværsoversigter og sygetimer

Når workshoppen er slut, er du i fuld gang med din online vagtplanlægning, og alle dine medarbejdere har adgang til Tamigo. De kan se vagtplaner for de kommende uger, kan byde på ledige vagter, bytte vagter med hinanden og bede om fravær. Du kan lægge vagtplaner, registrere medarbejdernes faktiske timer samt håndtere fravær. Alt efter behov vil du også få demonstreret, hvordan du eksporterer løntimer fra Tamigo direkte til dit lønsystem. Der vil i løbet af workshoppen være rig mulighed for at spørge ind til konkrete funktioner og problemstillinger, der vedrører lige præcis din virksomhed.


Bestil en workshop allerede i dag

Vil du vide mere om Tamigos workshops så ring til Anders Boysen på telefon: 31 69 40 97 eller send en mail til salg@tamigo.dk