Hvorfor tamigo til virksomheder?
tamigo gør det muligt at have én fælles løsning på tværs af lande, samtidig med at virksomheder stadig lever op til de nationale krav til at køre løn. Dette er hvad der gør os til den perfekte globale forretningspartner.
Transparent
Løsning
Integrationer
I får en unik indsigt i, hvordan jeres virksomhed præsterer på tværs af markeder – nu og i fremtiden.
tamigo blev skabt i 2006 som en international løsning til kæder – det ligger i vores DNA.
Med et åbent og veldokumenteret API kan tamigo integreres med næsten hvad som helst.
Transparent
I får en unik indsigt i, hvordan jeres virksomhed præsterer på tværs af markeder – nu og i fremtiden.
Løsning
tamigo blev skabt i 2006 som en international løsning til kæder – det ligger i vores DNA.
Integrationer
Med et åbent og veldokumenteret API kan tamigo integreres med næsten hvad som helst.
Hvordan skiller vi os ud fra mængden?
Vi tilbyder en fleksibel standardløsning, som gør det muligt for flere lande at arbejde med den samme løsning. Imens kan hver lønafdeling anvende lokale lønfiler, som lever op til de forskellige arbejdsretsregler i landende.
— Vores løsning er global, unik og brugervenlig
— Vi er eksperter i avancerede lønopsætning og arbejdstidspåmindelser
— Takket være vores API passer vores løsning ind i enhver IT-arkitektur
— Vi har erfaring i at implementere store, internationale projekter
— Vi hjælper med forandringsledelse og kommunikation
— Vi tilbyder personlig og professionel support på mange sprog
— Vi overholder EU's regulativ for beskyttelse af persondata, GDPR
tamigo er en fordel for alle
Direkte eksport af lønsedler til et hvilket som helst lønsystem.
Selvvalidering af arbejdstid.
tamigo kontrollerer eksporterede lønsedler for manglende eller ukorrekte data.
Forebyg forkerte betalinger og ustabile udgifter.
Alle lønoplysninger samlet i EN fil.
Håndtér og brug information med bare ET enkelt redskab.
Få et overblik over medarbejderkvalifikationer, fravær og løn.
Opret, gem og del arbejdsrelaterede dokumenter i tamigo.
Generér automatisk kontrakter for at spare tid og sikre konsistens.
Få adgang til opdaterede medarbejderdata, når du har brug for det.
Strømlining af drift i alle afdelingerne.
Find ud af i en fart, hvilke butikker der skal optimeres.
Mål effektiviteten af planlagte vagtplaner.
Hold øje med driften og arbejdsindsatsen i butikkerne.
Skab bedre dialog med de enkelte chefer.
Håndtér information om organisationen ved hjælp at kun ET enkelt redskab.
Facilitér bedre kommunikationsflows – bottom-up og top-down.
Skab en mere gennemsigtig kultur i jeres firma.
Del information på tværs af funktioner, afdelinger og lande.
Al information er let tilgængelig og sikkert gemt i skyen.
Gem jeres KPI’er og finanser i ET system.
Brug tamigo's forecasting-redskab til at træffe bedre strategiske beslutninger.
Kontrollér lønudgifter og lønbudgetter.
Få bedre indsigt i jeres virksomheds økonomiske situation.
Få adgang til rapporter om lønprocenter, lønudbetaling, produktivitet og salg.
Få et komplet overblik over jeres virksomheds præstationsniveau.
Bedre overblik over økonomiske resultater muliggør bedre beslutningstagning.
Forøg rentabiliteten på tværs af funktioner, afdelinger og lande.
Adgang til KPI’er på tværs af lande muliggør international benchmarking.
Skab en mere gennemsigtig kultur i jeres firma.
Få mest muligt ud af jeres medarbejderstab.
Sådan implementeres tamigo i jeres virksomhed
Vi varetager hele processen med implementering af tamigo. I tæt samarbejde med jeres virksomhed definerer vi en køreplan for projektet, baseret på jeres behov.
— En dedikeret projektleder
— Fortløbende projektopdateringer og kommunikation med interessenter
— Lette integrationer
— Udvidelser til standardløsningen, hvis behovet er der
— Hurtig og effektiv træning
tamigo står til rådighed med træning og support
Book din gratis demo
Udfyld formularen herunder og vi kontakter dig for at finde et tidspunkt, som passer.